De laatste projecten van MetroStation Heemstede

Voor Morevent BV heeft MetroStation de huisstijl en website ontworpen. Morevent verhuurt comfortabele werkomgevingen en ondersteunt bedrijven bij het verder terugdringen van hun energieverbruik.

MetroStation heeft voor Reforac.com een site ontwikkeld met name om bezoekers te informeren over de producten die het bedrijf aanbiedt. Reforac levert ‘high performance technical adhesive solutions’ voor de sectoren bouw, automotive, maritiem en ‘signing & display’.

Voor de verbouwing van het schoolplein van de Jacobaschool in Heemstede heeft MetroStation een tweetal websites ontwikkeld. Een startpagina-achtige site en een veiling plus ticketverkoop site voor een benefietavond. WeSparen.nl is een soort startpagina met een groot aantal affiliate links naar webshops verdeeld in diverse categoriƫn. Wanneer ouders, vrienden en bekenden gebruikmaken van de links op deze portal site wordt er bij iedere online aankoop een commissie (percentage van de verkoopprijs) uitgekeerd aan het schoolplein.

Voor de benefietavond (veiling, pubquiz, loterij en DJ’s) in het Oude Slot Heemstede heeft MetroStation de site Schoolpleinveiling.nl gerealiseerd. Op de site konden ouders tickets bestellen voor deze avond en betalen met iDeal en voor de veiling online bieden op zo’n 80 kavels. Voor de webshop is gebruik gemaakt van WordPress met diverse Woocommerce modules en de Mollie online betaalmodule.

Voor Dloky.com is MetroStation verantwoordelijk voor de positionering van diverse, voor het bedrijf belangrijke, zoektermen in de vele zoekmachines (maar met name Google) en het uitrollen van de site in diverse talen. Dloky.com is een internationaal opererend bedrijf dat je de beste deals in je directe omgeving brengt op je mobiele telefoon. Dloky toont aanbiedingen, akties, coupons en vouchers in de buurt van jouw fysieke lokatie op basis van de GPS op je smartphone. Aaan adverteerderszijde biedt Dloky gratis mobiel adverteren aan voor de sectoren Retail en Horeca.

Actie website ontwikkeld voor Het Roer Moet Om. Op deze site kan ‘het Manifest van de Bezorgde Huisarts’ worden gelezen en getekend. Een initiatief van huisartsen die de doorgeslagen bemoeizucht van zorgverzekeraars in hun praktijk meer dan zat zijn. Na vier weken hadden al meer dan 24.000 sympathisanten en 67% van alle huisartsen in Nederland het manifest getekend. Tevens heeft MetroStation de huisstijl van Het Roer Moet Om ontwikkeld en meegedacht over te voeren acties.

In de Boefjesgids vinden, aanstaande en prille ouders, heel veel nuttige informatie om zich zo goed mogelijk te kunnen ontfermen over hun baby/dreumes. Deze online versie van de gids biedt ook een database van meer dan 14.000 bedrijven die producten en diensten leveren voor de baby- en kindermarkt.

Voor het dit jaar gestarte Kaak Medisch Centrum in Utrecht hebben wij de complete huisstijl ontwikkeld. Dit betreft logo, visitekaartjes, briefpapier, enveloppen, Word templates, e-mail handtekeningen, receptenboekjes en brochures. Daarnaast stonden wij ook garant voor de website.

Website overzicht