Marc Deinum richtte, na zijn studie Bouwkunde in Delft te hebben afgerond, in 1995 internetbedrijf MetroStation op.

Met zijn passie voor techniek en ontwerpen begon hij als één van de eersten in Nederland met het ontwikkelen van websites en software. Vanaf 1998 kwam het gebruik van internet steeds meer opzetten en werd het minder moeilijk bedrijven te overtuigen van het belang van het hebben van een goede website. Met de komst van Google in 2002 realiseerde Marc zich als geen ander dat het niet alleen belangrijk is om een website te hebben, maar dat het zeer essentieel is om ook goed gevonden te worden. Onder andere door gebruik te maken van een slim gekozen en veelzeggende domeinnaam. Als een soort makelaar begon hij interessante domeinnamen te registreren en te kopen op veilingen. Hij heeft inmiddels een portfolio van meer dan 2.000 domeinnamen die grotendeels worden ingezet voor klanten. MetroStation is zich vanaf 2002 gaan specialiseren in online marketing met als hoofddoel om bedrijven te helpen om hun online doelstellingen te realiseren.

Bekijk ons werk, waar we trots op zijn.